Enhorabuena , el cambio es espectacular . Me corroe la curiosidad de ver como evoluciona en flor con esa bombilla , bendito problema tienes , aunque la mejor solucion es serrucho , al armario claro 
Me temo que eso es imposible, es un armario de madera que no puedo cortar, serrucho a la planta o alguna solución mágica...Enhorabuena , el cambio es espectacular . Me corroe la curiosidad de ver como evoluciona en flor con esa bombilla , bendito problema tienes , aunque la mejor solucion es serrucho , al armario claro![]()
Bom nunca é porque morrem as raízes mais finas quando a terra seca demasiado...Pensei que igual incluso podía vir ben para ese crecemento excesivo...![]()
Sí, xa o imaxinaba porque ata as raíces máis próximas ó tallo quedaron ó aire por culpa da merma do sustrato.Bom nunca é porque morrem as raízes mais finas quando a terra seca demasiado...
Mas ainda tem bastante tempo para recuperar![]()
Pois coido que é máis un problema de abono que de excesiva humidade xa que a Terra está seca, bebeu todo. Ainda así agardarei outro día para regar pero creo que repetirei abono en lugar de alternar.Tem água a mais, não passa nada acho eu. Como morreram raízes não consegue suportar tantas folhas...
Reduz um pouco o abono de vega e da um pouco de abono de flora ou pk ou potássio se tiveres, está a ficar com manchas amarelas![]()
Sí que non te lembras, sí...Vais fazer a flora nesse armário? Já não me lembro, mas se sim tens que mudar já para 12/12, e mesmo assim não vai caber![]()
Sí que non te lembras, sí...
Xa mudei a flora hai 10 días, xa me pareceu estrano o outro día que me recomendaches botarlle pk ou abono de flora, cando xa estaba con él. Mudei en canto puiden precisamente por falta de espacio, non teño alternativa a este armario, pero a vez anterior foi suficiente, ainda que foi unha planta con problemas dende o comezo, ista vai moito mellor salvo por ese despiste, a ver cómo fago cando non quede malla...